In July 008-pola

Vet ni vad? Igår blev en helt förträffligt trevlig kväll! Jag kände mig lite sliten efter jobbet när jag slutade vid halv tio, men Allie och jag hade bestämt att vi skulle hälsa på Murray på jobbet och ta några glas tillsammans. Jag gillar att vara på Landet för, trots att alla andra där ser ganska häftiga och ibland något utstuderade ut, så känner man sig ändå inte ful och tråkig som man lätt kan göra när man är ute (eller, så tycker jag att det känns i alla fall). Dessutom känns hela stället så väldigt behagligt och inbjudande…

Lite senare anslöt sig även älskade Jakob och Rosen. Det blev inte en särskilt lång kväll, men tänk så trevligt man kan ha det i kära vänners sällskap. Någon gång mellan tolv och ett kröp jag ner i sängen och somnade nöjt och omedelbart.

