Piotr är min dator, en ljuvligt röd Dell Inspiron 1525. Piotr har varit jätteduktig i lite mer än ett år men nu, nu vet jag inte riktigt vad som hänt med honom. Något traumatiskt måste det ändå ha varit för han orkar varken starta upp eller problemsöka och ger mig allt för ofta ett uppgivet blue screen…

Så nu ska jag nog sätta mig och försöka få tag i någon på Dell som kan fixa stackars Piotr…

Uppdatering: Jag förstår att ni självklart följer utvecklingen med spänning! Nu har jag pratade med tech support på Dell och självklart är det så att allt hopp är ute. I alla fall för Piotrs hårddisk. Den hårddisken som jag självklart inte gjort någon back up på. I morgon ska jag få en ny hårddisk, en utan musik, tv-serier, filmer eller foton.

Fast nu kom jag på att det ska bli ganska kul med en helt tom hårddisk..! Vad är det man säger? Inget ont som inte har något gott med sig. Eller?

