Marängswiss med strössel räknas inte som marängswiss, men är väldigt gott!

Marängswiss med strössel räknas inte som marängswiss, men är väldigt gott!

Igår kväll var jag hemma hos Karin tillsammans med två andra tjejer i min klass. Eftersom vi haft praktik i all evighet så har vi inte setts så ofta de senaste veckorna. Synd bara att det var två stycken i vår lilla grupp som inte kunde vara med…

Karin bjöd på god god glass som vi åt enorma portioner av samtidigt som vi tittade på Barberaren av Siberien, en rysk/amerikansk film som jag aldrig hade hört talas om…. Den var ganska underlig och skojig, lika delar komiskt agerande och olycklig kärlek, men väldigt fin!

Sockerstinna  och utpratade drog vi oss hemåt vid10-tiden och väl hemma kröp jag snällt ner under täcket eftersom jag skulle upp så omänskligt tidigt idag.

