cupcakeOuissi

Jag hade en så fantastiskt trevlig kväll igår, Allie fyller 24  på söndag men bjöd på middag igår kväll! Jag fick äta underbart god mat, dricka goda chilenska drinkar och äta hemmagjorda tårtor direkt ur formen samtidigt som jag satt och pratade med människor som jag i stort sett inte träffat sen gymnasiet. Till och med tequilan var god (så nu har jag lärt mig att tequila inte behöver vara en ren fyllegrej som man sveper så snabbt som möjligt för att bli så berusad som möjligt, men det beror på kvalitén)!

Vid halv tre på morgonen var det dags att sätta sig på bussen hem. Väl i säng somnade jag ungefär samtidigt som jag la huvudet på kudden. Stackars Allie stod och diskade långt efter att vi åkt (jag hoppas att dina grannar inte tyckte att vi förde för mycket oväsen).

Tyvärr hann Allie och jag inte umgås så mycket som vi hade velat, men det får vi åtgärda i veckan!

