Men GAH, jag är helt galet trött. Jag vill bara krypa ihop under täcket och sova… Jag har varit helt snurrig i huvudet och fått för mig att jag glömt en massa saker som jag skulle göra.

Ikväll ska jag och älskade Jakob gå på bio, vi ska se Bolt i 3D, hehe, och så får man 3Dglasögon (men dom är tydligen inte blåröda längre). Det var så länge sen jag var på bio, det känns alltid som att det blir ett helt projekt.

När jag hade varit och köpt biobiljetterna såg jag att American Apparel vid Hötorget äntligen hade öppnad, vilket betyder att jag aldrig mer behöver åka till Söder. Ja, förutom för att klippa mig, då. Ok, jag skämtar. Lite. Men jag orkar faktiskt inte med Söder, jag känner mig alltid så ful där. Typ som tjejen i klassen som inte har börjat sminka sig när alla andra pudrar näsan och fixar till ögonskuggan mellan lektionerna.

